Як Ігор із «Епіцентру» зміг мобілізувати виробників платити за переробку
Як виглядають герої – які тут зсередини України будують її безпечне майбутнє та ведуть за собою інших людей?
Знайомтеся, це Ігор Дембінський із «Епіцентру», який першим в України зміг мобілізувати Duracell, VARTA, GP batteries та Hausmark почати платити за переробку вживаних батарейок. Замість того, що казати «ой як це дорого», «нам спочатку треба прийняти закон», він просто взяв і зробив.
А ще – об’єднав для втілення проєкту декілька сотень людей всередині самого «Епіцентру», чим добряче прокачав командний дух та зробив колег частиною змін. Цей досвід вартий поширення, щоб інші торгові мережі дізналися, як це відбувалося зсередини!
Що зробив Ігор

🤝 Ініціював разом з нами переговори з усіма постачальниками батарейок в «Епіцентрі», щоб почати фінансувати переробку батарейок. Бо якщо ми – відповідальний бізнес, не на словах, а на справах, то маємо організувати переробку батарейок, які ми продаємо людям.
🌍Отримав підтримку від керівництва компанії, яке також розділяє цю цінність. Компанія підтримала імпортерів власним прикладом: 50% бюджету взяла на себе. При цьому ціна на батарейки для покупців НЕ ЗРОСТЕ — імпортери та Епіцентр платять за це з частини власного прибутку. Величезна подяка попередньому керівнику відділу «Електротехніка» Валерію Радченко, який підтримав ініціативу, і теперішніму керівнику – Ангеліні Бурлаковій, яка продовжила підтримку!
🗳 Самостійно спроєктував конструкцію контейнера для збору батарейок з підручних матеріалів Епіцентру, щоб бокс був міцним та багаторазовим! Ми допомогли тим, що разом з «Агентами змін» створили дизайн зі звірятами. Створив інструкцію для всіх «Епіцентрів» України, щоб вони змогли самостійно на місці його зібрати
🐿 Надихнувшись ідеєю від «Агентів змін», обрав автентичних персонажів бобра та крота для контейнерів в «Епіцентрі» та «Новій лінії». Особисто провів з нами 3 великих фокус-групи в торгівельних центрах, щоб переконатися – дизайн дійсно працює на живих гостях ТЦ.

✊ Скоординував збірку контейнера по 65 торгових центрах по всій країні через командні чатики. Призначив відповідальних за проєкт у кожному торговому центрі, надихнув їх полюбити наших бобриків, як власних діточок !) З усіх куточків країни до нас зараз надходять щирі селфі.
І все це – паралельно з основною роботою заступника відділу «Електромонтажного устаткування» мережі гіпермаркетів «Епіцентр».
Зазвичай такі люди як Ігор не люблять камер та піару, вони люблять справи. Але ми все ж таки вмовили його виступити на відкритті проєкту – запросили його разом із дружиною, з якою він, до речі, познайомився, працюючи в Епіцентрі :) та їх 2 синами – Вовою та Ромою.
Свою мотивацію Ігор коментує так: «У цій країні живемо ми та наші діти, і це наша відповідальність – дбати про екологічну безпеку нашої землі. Якщо хтось не почне цим займатися – цього не відбудеться».
❗️Один Епіцентр не зможе потягнути на собі карму всієї України по утилізацїі батарейок. В новому 2020 році ми закликаємо інші торгові мережі, які продають батарейки, проявити свою позицію! АТБ, Комфі, Сільпо, WOG, Метро, Ашан, Варус, Єва, Цитрус, Okko, Новус, хто ще з нами?
Ви отримаєте чесну лояльність та повагу від людей, яку не купиш ні за які гроші.