Форс-мажори на шляху батарейок до Європи
Які форс-мажори нам залишається подолати, щоб відправити першу 20 тонну фуру батарейок на переробку за кордон?

Ще в січні ми були переконані, що зможемо підписати договір з заводом в Німеччині за місяць. Бачите Anastasiya Tkachenko із нашої команди на одній із документальних фоточок наших переговорів у зимовому светрі?))
Але реальність налагодження міждержавного партнерства по переробці токсичних відходів виявилась задумкою ще складнішою, ніж ми думали.
Польща підняла мито за ввезення небезпечних відходів до 3200 євро
Через те, що багато батарейок потрапляють в Польщу нелегально, вони несподівано прийняли таку міру, яка роздула бюджет, який ми раніше запланували із торговими мережами.
Тому від ідеї везти 60 тонн батарейок на два заводи одночасно – Німеччину та Польщу, ми відмовились, бо це би означало заплатити це дороге мито двічі (за ввезення один раз, за транзит машини через Польщу інший).
Обираючи із 2 заводів ми для першого разу обрали Німеччину, бо завод там більш технологічний.
⏳ Підписання договору з Redux в Німеччині взяло 3 місяці – Україна не в пріоритеті
Хоча німці відомі своєю чіткістю та пунктуальністю, так само як і в нас – у них бувають моменти запари! Неймовірний менеджер Йонас, який веде наше партнерство і ще минулого року приділив багато часу, щоб пояснити як і що відбувається на Redux – в цьому році фантастично зайнятий.
Ми розуміємо чому – в той час як інші клієнти привозять на Редукс тисячі тонн батарейок, ми готуємось привезти лише 60 тонн. Тому це природньо, що нас сунуть по пріоритету. Але це призвело до того, що договір ми підписували 3 місяці… ми були майже готові подати документи на транскордон і завірили пакет документів нотарільно, а потім..
🔥 Минулого тижня на одному з заводів Redux відбулася пожежа!
Хоча це один із top переробників батарейок в Німеччині та світі, але, на жаль, як будь-який завод із переробки батарейок він не застрахований від пожеж. Їх спричиняють недорозряджені літій-іонні батарейки, коли їх стає дуже багато у великій концентрації після сортування.
Всього у Редукса в Німеччині 2 завода, і той де була пожежа – це не той, куди ми плануємо везти наші батарейки. Але це ще більше загальмувало роботу всієї компанії. Нам повідомлять, чи зможуть прийняти наші батарейки в цьому році після 25 червня.
❓Який наш план в світлі форс-мажорів?
♻️ Відновили переговори з Recupyl, Польща
Це так цікаво, але у них також відбувся форс мажор )) Вони втратили підрядника, який переробляє папір та пластик, батарейки містять 2 відсотки цих ресурсів. І до того моменту, поки не знайдуть нового – також припинили прийом батарейок та попередили нас не оформлювати дозвіл на вивезення.
Представники заводу сказали, що до кінця цього тижня стане щось ясно по часу.
✉️ Зробили масову розсилку на інші заводи навколо України, в тому числі Румунію, з якою спілкувались раніше
Якщо раптом і Польща і Німеччина відпадуть – ми все одно знайдемо вихід! Адже ключове, що потрібно для вивезення батарейок у нас уже є: це готовність торгових мереж за це заплатити. Тож ми в будь-якому разі знайдемо підрядника.
Будемо тримати вас в курсі наших пригод!